.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چه کسانی وزرای دولت دهم را پیشنهاد می دهند؟

انتخاب مظفر وزیر اسبق آموزش و پرورش و نماینده تهران بعنوان معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران قطعی شده و دهقان معاون فعلی احمدی نژاد بعنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران به یکی از کشورهای امریکای لاتین می رود.
همزمان با آغاز رایزنی ها و مذاکرات با گروهها و اشخاص مختلف برای تشکیل کابینه دهم و تقویت گمانه زنی ها درباره تغییر 50 درصدی کابینه احمدی نژاد، مردان اصلی مشاوره دهنده به رئیس جمهور در دولت بعدی مشخص شدند.

به گزارش جهان، کمیته ای پنج نفره از افراد نزدیک به احمدی نژاد به عنوان یکی از گروههای مشورت دهنده به وی، مامور انتخاب اولیه وزرای کابینه دولت دهم شده اند که تا کنون این تیم برای مسئولیت های مختلف در دولت از معاونت رئیس جمهور تا وزرا و روسای سازمانهای دولتی چند گزینه را تعیین و معرفی کرده اند.

زارعی و رسایی نمایندگان مجلس، بذرپاش مدیر عامل سایپا، فقیه رئیس سازمان بهزیستی و هاشمی ثمره رئیس ستاد قیومی و مشاور عالی احمدی نژاد ترکیب این کمیته را تشکیل می دهند.

این افراد در نخستین گام اجرای طرح انتخاب اولیه ترکیب وزرا حداقل 5 گزینه برای هر وزارت خانه معرفی و برای برخی معاونت های ریاست جمهوری 4 گزینه مشخص کرده اند اما در خصوص معاون اول رئیس جمهور گزینه ای پیشنهاد نشده است.

نکته جالب توجه اینکه در فهرست اولیه که از پنج مرجع مختلف دریافت شده یکی از معاونان فعلی رئیس جمهور کلاً حذف گردیده و برای هیچ سمتی در دولت آینده پیشنهاد نشده است.

در عین حال موضوع انتخاب مظفر وزیر اسبق آموزش و پرورش و نماینده تهران بعنوان معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران قطعی به نظر می رسد.
شنیده ها حاکی از آن است که دهقان معاون فعلی احمدی نژاد بعنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران به یکی از کشورهای امریکای لاتین می رود.

گفتنی است حاج علی اکبری، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی جوانان که خداحافظی وی با کابینه قطعی است بعنوان رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مطرح و خاموشی رئیس این سازمان هم بعنوان وزیر آموزش و پرورش پیشنهاد شده است


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.033 seconds.